For at minimere smittespredningen med coronavirus, vil du i den næste tid opleve, at vi er lidt mere digitale, end vi plejer.
Vi er stadig til rådighed for support og opdatering af vores programmer, som blot i højere grad end normalt vil foregå via TeamViewer.
Vi har også åben for salg af vores produkter, ligesom vi selvfølgelig også er til rådighed for spørgsmål og nye opgaver.
En god Ide?
Vi har netop opdateret installationen hos nogle af vores kunder til V12 via TeamViewer.
Hvad med at benytte lejligheden, nu hvor der ikke er så mange medarbejdere på arbejde, til at opdatere jeres installationer til V12?
Det er de store ændringer i strukturen mellem V11 og V12, der i de fleste tilfælde gør det nødvendigt, at vi deltager i opdateringen
Da V13 i det store hele benytter V12 opsætningen, vil en efterfølgende opdatering til V13 ikke være den stor opgave.
På forkant
Hvis I forventer at udbygge jeres installation med flere licenser eller nye produkter som fx Solara, kan I jo benytte tiden til at gøre klar til når alt vender tilbage til normalen.